Ny logo
Av og til må man fornye seg, og etter å ha brukt den samme logen i 13 år, fant vi ut at tiden var inne til å tenke nytt. Vi tok kontakt med engelskmannen Sean Brewer, som har laget design for en rekke kjente internasjonale selskaper som Jaguar, BWW, Calvin Klein, Marlborough Classics, Dior og Lloyds Bank. I tillegg har han laget design og logoer for mange norske selskaper. Vi ba ham tenke nytt og fremtidsrettet, skape noe som kunne leve i mange år, og som på en enkel måte kunne «presentere» oss for publikum. Resultatet ser du på avisens forside. Det er en ren, moderne og iøynefallende logo som straks fanger leserens oppmerksomhet. Vi synes den fungerer godt i kommunikasjonen med våre lesere og kunder. Du vil se den samme logoen på vår webside, men i en mer dynamisk utgave, der den gradvis «bygges opp» inntil den er helt komplett. Vi har samtidig frisket opp avisens forside og forsidene til de enkelte seksjonene inne i avisen. Når man først begynner å endre noe, er det lett å tenke at man kanskje skulle endre enda mer. Men vi tar en ting om gangen. Kanskje vi også etter hvert gjør noe med typografien og layouten inne i avisen. Ta gjerne kontakt dersom du har tanker om dette. Men foreløpig håper vi at du som annonsør og leser setter pris på de endringene som allerede er gjort.