Farvel til de gamle butikkvinduene
Dynascan har kommet med noe mer spennende.
Kommunikasjon er viktig i mange virksomheter og i butikkenes jakt på vekst. Ukeblader og aviser kommer i stadig mindre opplag, og de stramme kravene til online-markedsføring gjør det vanskelig å nå ut til forbrukeren. Likevel er mange utstillingsvinduer og fasader stasjonære og gir bare mulighet til enveiskommunikasjon.
Kan 2014 være året da støv, plakater og ansiktsløse mannekengdokker blir erstattet med stilren interaktiv kommunikasjon i utstillingsvinduer og på fasader?
Danbit er klar med en komplett løsning som kan gjøre butikkvinduer levende og spennende. Selskapet har nettopp inngått et samarbeid med amerikanske Dynascan, som produserer LED-skjermer med høy lysstyrke. Disse skjermene er den ideelle løsningen for butikkvinduer, fordi de på grunn av den store lysstyrken står klart og synlig selv i direkte sollys.
Skjermene kan også leveres med en touchfolie, som virker gjennom opptil 20 mm tykke ruter. Det betyder at folk for eksempel kan bestille en vare via butikkens webshop utenfor normal åpningstid. Eller kan man se gjennom salgsannonser hos eiendomsmegleren på en 72” skjerm på aftenturen.