Meny
02.06.2020

Cramos digitale tjenester – egen app er neste steg

Med sine digitale tjenester ønsker Cramo å hjelpe kundene med å spare tid, forenkle interne prosesser og gi full oversikt over leid utstyr og tilhørende kostnader.

Det sier Thomas Astrup, som er ansvarlig for digitale tjenester i Cramo Norge.
Cramo har i lengre tid jobbet med å øke produktiviteten og kvaliteten ved hjelp av digitale løsninger for kundene. Nå tar de neste steg og lanserer den nye Cramo-appen – et tillegg til den populære nettbaserte Kundeportal.
   – Cramos nye app gir grunnlag for spennende og ny funksjonalitet som vi utvikler for kundene våre for å øke deres produktivitet på byggeplassen. Tanken er at Cramo-appen skal utvikles videre med nye funksjoner basert på hvordan kundenes behov utvikler seg. I den første versjonen har du muligheten til å få en oversikt over din løpende leie, bestille returer direkte via appen og få tilgang til detaljert produktinformasjon og dine avtalepriser. Å kunne tilby markedsledende digitale tjenester som øker produktiviteten til kundene våre, samtidig som vi digitaliserer hele bransjen – er en viktig del av Cramos strategi. Den nye appen er del av en større helhet der mer spennende nyheter venter, avslutter Thomas Astrup.
   Cramo-appen vil gradvis erstatte de to eksisterende – Product Viewer og MyEquip – og kan lastes ned i App Store og Google Play.

« Tilbake

 CMS by Makeweb.no