Biltema lanserer «Kjøp&Hent»
Varehuskjeden fortsetter sin digitale utvikling, og lanserer nå tjenesten Kjøp&Hent i utvalgte varehus i Norden.
Dette skjer samtidig som internett fyller 50 år. I Norge er Biltema på Jessheim først ute, og garanterer at varene er klare for henting innen 2 timer.
Etter en vellykket lansering av ny nettside våren 2018, og deretter lanseringen av «Mitt Biltema» tidligere i år, fortsetter Biltema å utvide og utvikle sin tilstedeværelse på nett. Målet er å møte kundenes behov og forventinger, å gi kunden en enda bedre handleopplevelse.
Varehussjef på Jessheim, Annie Grodås syns det er spennende å være først ute med konseptet Kjøp&Hent.
– Siden lanseringen 30. oktober har bestillingene kommet jevnt inn, og etter hvert som kundene blir klar over mulighetene regner vi med at det blir et svært populært tilbud til mange kunder.
– Vi er veldig fornøyd med lanseringen i Norden! Vi tilbyr et 48- timers vindu for henting, med unntak av el-sykler og enkelte produkter som krever montering og lenger behandlingstid i butikken. Vi går målrettet frem og tar sikte på å få implementert Kjøp&Hent i alle de nordiske varehusene innen utgangen av 4. kvartal 2020, sier Daniel Berg som er digitalansvarlig i Biltema.