Meny
05.11.2018

ABB utvider sitt globale samarbeid med Salesforce

ABB, et av verdens ledende industrikonsern utvider med Salesforce for å få fullstendig heldekkende oversikt over sine kunder på tvers av globale operasjoner innen salg, service og markedsføring.

Salesforce kunngjør at ABB, med operasjoner i 100 land og over 147.000 ansatte, utvider med å ta i bruk Salesforce for hele selskapet. Inkludert Einstein og IOT, i tillegg til sin egenutviklede ABB Ability.
   Konsernet vil dra nytte av Salesforce IOT, den kunstige intelligensen Einstein sammen med ABB Ability. Den flerindustrielle digitale tjenesten er i bruk av 70 millioner tilkoblede enheter verden rundt for bedre service og hurtigere løsninger for sine kunder.
   ABB har over 2400 ansatte i Norge, og konsernets over 15.000 serviceteknikere får nå mulighet til å ta bilde av et ABB-produkt og deretter motta all tilgjengelig informasjon om produktet med Einstein Vision. 70 millioner tilkoblede IOT-enheter hos ABB vil styrkes med Salesforce IOT og gi bedre kundeopplevelser ved å forutsi ytelses- og vedlikeholdsbehov.
   – Den fjerde industrielle revolusjonen skaper nå enorme muligheter for kundene våre. Derfor utvider vi forholdet vårt til Salesforce. Den enorme mengden informasjon vi får ved å forene våre data gjennom Salesforce, og kombinere det med vår egen ABB Ability, lar oss bruke kunstig intelligens og IOT mye mer effektivt. Slik kan vi forutse behovet til kundene våre og skape fremtiden sammen, sier Ulrich Spiesshofer, CEO i ABB.

« Tilbake

 CMS by Makeweb.no