04.10.2013
Mathallen Oslo er beste bedrift
Mathallen Oslo vant prisen ”Årets handels- og servicebedrift i Oslo”i konkurranse med Moods of Norway (Hegdehaugsveien), Milslukern (Ullevål Stadion), Nespresso Boutique (EGER) og TGR (Bogstadveien).
Publikum stemte frem kandidatene, som er valgt ut av Oslo Handelsstands Forening (OHF) i samarbeid med Oslo kommune, Aftenposten og Nordea. Prisen deles ut hvert år på bakgrunn av bedriftens prestasjoner det foregående året.
Hensikten er å stimulere til økt kvalitet, høyere servicenivå og mer kunnskap i handels- og servicenæringen. Næringen er Oslos nest største og omfatter 5500 bedrifter med mer enn 50 000 ansatte. Den omsetter for 57 milliarder kroner eksklusiv moms i året.
Fagjuryens begrunnelse for tildelingen er at virksomhetens eiere har vist mot, kreativitet og utholdenhet. Mathallen Oslo er unik på det norske detaljhandelsmarkedet. De er opptatt av høy kompetanse og skaper en sjelden nærhet mellom produsent og forbruker. De setter god service og kundetilfredshet i høysetet. De har spennende aktiviteter knyttet til konseptet som de får profilert gjennom media uten nødvendigvis å bruke mye penger på markedskampanjer. Vinneren har fokus på miljøet og tar miljøansvar og har lykkes i å være en arena for både handel, nytelser, underholdning, reiseliv og uteliv.
Hensikten er å stimulere til økt kvalitet, høyere servicenivå og mer kunnskap i handels- og servicenæringen. Næringen er Oslos nest største og omfatter 5500 bedrifter med mer enn 50 000 ansatte. Den omsetter for 57 milliarder kroner eksklusiv moms i året.
Fagjuryens begrunnelse for tildelingen er at virksomhetens eiere har vist mot, kreativitet og utholdenhet. Mathallen Oslo er unik på det norske detaljhandelsmarkedet. De er opptatt av høy kompetanse og skaper en sjelden nærhet mellom produsent og forbruker. De setter god service og kundetilfredshet i høysetet. De har spennende aktiviteter knyttet til konseptet som de får profilert gjennom media uten nødvendigvis å bruke mye penger på markedskampanjer. Vinneren har fokus på miljøet og tar miljøansvar og har lykkes i å være en arena for både handel, nytelser, underholdning, reiseliv og uteliv.