11.06.2012
Energiske og eksotiske nyheter fra Coca-Cola Enterprises
1. mai lanserte Coca-Cola Enterprises (CCE) to nye energidrikker og en eksotisk smaksvariant av Bonaqua uten kullsyre.
Energi på boks
CCE har lansert to produkter innenfor kategorien energidrikker: Urge Intense Inferno og Burn Blue refresh 250 ml.
– Energidrikkene er en av kategoriene som har sterkest vekst, og det er innovasjoner som driver kategorien. Våre innovasjoner gir kategorivekst fordi vi åpner for nye forbruksmønstre og brukssituasjoner. Friske smaker, nye størrelser og åpne- og lukkemekanisme på boksen gjør energidrikkene til et alternativ til kaffe for stadig flere, sier Vibeke Hansen.
Urge Intense Inferno representerer en helt ny smak innenfor energidrikker. Den har en frisk smak av appelsin som har gitt svært god respons i forbrukertester, ifølge CCE. Urge Intense Inferno har en oppsiktsvekkende design og inneholder koffein, vitamin B12 og taurin.
– Urge Intense har mange lojale fans, og vi er sikre på at også mange nye forbrukere vil få smaken for energidrikk når de smaker Urge Intense Inferno. Begge energinyhetene våre har friske smaker som skiller seg fra de tradisjonelle energidrikkene, og vi har god grunn til å tro at mange vil kjøpe disse variantene igjen og igjen, sier assisterende direktør for eksternkommunikasjon Vibeke Hansen i Coca-Cola Enterprises (CCE).
Burn Blue Refresh ble i februar lansert med åpne- og lukkemekanisme, og fra mai ble den også å få kjøpt i en praktisk 250 ml boks. Burn Blue Refresh 250 ml har smak av eple og kiwi.
Eksotisk og forfriskende stillvann
Bonaqua Sitron uten kullsyre er Norges mest solgte stillvann med smak, og nordmenn vil stadig ha mer stillvann. Coca-Cola Enterprises har derfor lansert derfor stillvannet Bonaqua Mango Guava. Den kommer både i 0,5 og 0,7 l, med drikketuten sportcap.
Kilde: www.mynewsdesk.com
CCE har lansert to produkter innenfor kategorien energidrikker: Urge Intense Inferno og Burn Blue refresh 250 ml.
– Energidrikkene er en av kategoriene som har sterkest vekst, og det er innovasjoner som driver kategorien. Våre innovasjoner gir kategorivekst fordi vi åpner for nye forbruksmønstre og brukssituasjoner. Friske smaker, nye størrelser og åpne- og lukkemekanisme på boksen gjør energidrikkene til et alternativ til kaffe for stadig flere, sier Vibeke Hansen.
Urge Intense Inferno representerer en helt ny smak innenfor energidrikker. Den har en frisk smak av appelsin som har gitt svært god respons i forbrukertester, ifølge CCE. Urge Intense Inferno har en oppsiktsvekkende design og inneholder koffein, vitamin B12 og taurin.
– Urge Intense har mange lojale fans, og vi er sikre på at også mange nye forbrukere vil få smaken for energidrikk når de smaker Urge Intense Inferno. Begge energinyhetene våre har friske smaker som skiller seg fra de tradisjonelle energidrikkene, og vi har god grunn til å tro at mange vil kjøpe disse variantene igjen og igjen, sier assisterende direktør for eksternkommunikasjon Vibeke Hansen i Coca-Cola Enterprises (CCE).
Burn Blue Refresh ble i februar lansert med åpne- og lukkemekanisme, og fra mai ble den også å få kjøpt i en praktisk 250 ml boks. Burn Blue Refresh 250 ml har smak av eple og kiwi.
Eksotisk og forfriskende stillvann
Bonaqua Sitron uten kullsyre er Norges mest solgte stillvann med smak, og nordmenn vil stadig ha mer stillvann. Coca-Cola Enterprises har derfor lansert derfor stillvannet Bonaqua Mango Guava. Den kommer både i 0,5 og 0,7 l, med drikketuten sportcap.
Kilde: www.mynewsdesk.com