11.06.2012
Q-Meieriene rystet yoghurtmonopolet med SKYR – nå kommer oppfølgeren!
Q-Meieriene har nå lansert Q Snjo, noe de mener er produktet med den aller beste smaken noensinne i yoghurtkategorien. Dette er tidenes største lansering fra Q-Meieriene.
Q SKYR har vært en suksess på det norske markedet og gjorde for alvor at Q-Meieriene klarte å rokke yoghurtmonopolet. Q SKYR har etablert seg som et sunt proteinrikt alternativ i meierihyllene. Q SKYR står nå for nesten halvparten av all lettyoghurt som selges i Norge. Men som utfordrer gir ikke Q-Meieriene seg med det. Nå skal også den vanlige yoghurten få konkurranse, og Q-Meieriene skal tilby norske forbrukere et produkt med en vanvittig god smak.
– Q Snjo er vår største satsning noensinne, og vi mener at vi har laget et produkt som er så godt at folk ikke har smakt maken i meierihyllene, sier Bent Myrdahl, administrerende direktør i Q-Meieriene.
Lyttet til folket
– Folk forteller oss at de savner produkter i yoghurthyllene som smaker skikkelig godt. De savner rett og slett gode nyheter. Med hjelp av forbrukerne har vi nå laget et produkt som består av kvarg, som man selv blander med fruktmasse som ligger i bunnen av begeret. Vi er selvfølgelig svært spent på om vi har lykkes med å lage en Q Snjo som folk synes smaker tipp topp, sier Bent Myrdahl.
Q-Meieriene sin månelanding
– Q-Meieriene sin fremgang ligger i en forbrukerdrevet nytenking. Vi får mange tilbakemeldinger om at folk setter pris på vår oppfinnsomhet, som skrukork, målevindu og Norges største melkekartong. For oss er det viktig å være oppfinnsom, og vi har som filosofi at vi alltid skal overraske folk med noe nytt. I tillegg til at Q Snjo smaker godt, kommer den også med et spesialkonstruert beger med en helt spesiell skje som er utviklet for akkurat dette produkte, forteller Myrdal.
– Q-Meieriene er ønsker ved hjelp av små ting å gjøre livet enklere og bedre for folk. Q Snjo er en liten månelanding for oss, og vi håper folk setter pris på det vi har laget, sier Myrdahl.
Yoghurtkrystaller fra Q
– Q Snjo er et ekte norsk navn som betyr snø. Vi har tro på at norske ord med sterke røtter fungerer godt i det norske markedet. Nå er det opp til folk å dømme om vi har greid å lage en verdig oppfølger til Q SKYR, og et produkt som rett og slett smaker best, sier Myrdahl.
Kilde: www.mynewsdesk.com
– Q Snjo er vår største satsning noensinne, og vi mener at vi har laget et produkt som er så godt at folk ikke har smakt maken i meierihyllene, sier Bent Myrdahl, administrerende direktør i Q-Meieriene.
Lyttet til folket
– Folk forteller oss at de savner produkter i yoghurthyllene som smaker skikkelig godt. De savner rett og slett gode nyheter. Med hjelp av forbrukerne har vi nå laget et produkt som består av kvarg, som man selv blander med fruktmasse som ligger i bunnen av begeret. Vi er selvfølgelig svært spent på om vi har lykkes med å lage en Q Snjo som folk synes smaker tipp topp, sier Bent Myrdahl.
Q-Meieriene sin månelanding
– Q-Meieriene sin fremgang ligger i en forbrukerdrevet nytenking. Vi får mange tilbakemeldinger om at folk setter pris på vår oppfinnsomhet, som skrukork, målevindu og Norges største melkekartong. For oss er det viktig å være oppfinnsom, og vi har som filosofi at vi alltid skal overraske folk med noe nytt. I tillegg til at Q Snjo smaker godt, kommer den også med et spesialkonstruert beger med en helt spesiell skje som er utviklet for akkurat dette produkte, forteller Myrdal.
– Q-Meieriene er ønsker ved hjelp av små ting å gjøre livet enklere og bedre for folk. Q Snjo er en liten månelanding for oss, og vi håper folk setter pris på det vi har laget, sier Myrdahl.
Yoghurtkrystaller fra Q
– Q Snjo er et ekte norsk navn som betyr snø. Vi har tro på at norske ord med sterke røtter fungerer godt i det norske markedet. Nå er det opp til folk å dømme om vi har greid å lage en verdig oppfølger til Q SKYR, og et produkt som rett og slett smaker best, sier Myrdahl.
Kilde: www.mynewsdesk.com