Big One-festen fortsetter
– Dette er en ny pizza vi er kjempestolte av.
Vi ser fra pizzarestaurantene at nordmenn digger kylling på pizza, og her får de en ekte amerikansk kyllingpizza i Big One-stil, sier produktsjef Janne Flovik Olsen i Stabburet.
Big One Southern-pizza er den sjette pizzaen i Big Ones American-serien og er en del av høstkampanjen der man kan se gratis fotball i 24 timer på TV 2 Sumo ved å løse inn koden, som finnes inne i pizzaesken, på bigone.no.
Smaker som rett fra Italia
Stabburet har tatt grep og relanserer nå hele Originale-serien.
– Vi skal skape ny vekst for porsjonspizzaen, sier produktansvarlig Johannes Strøm.
I en tøff konkurransesituasjon satser Stabburet nå på å skape vekst for porsjonspizzaer og relanserer derfor nå Pizza Originale.
Produktene er nye og bedre, og pakningene er blitt mer fristende.
Hver variant har egen design, og målet er blant annet at forbrukeren skal føle at de blir tatt med på en reise til Italia.
– Vi har fantastisk gode produkter med en ekte stenovnsbakt bunn, som vi i større grad ønsker å synliggjøre, sier Johannes.
Relanseringen støttes også opp med en helt ny reklamefilm og printkampanje som også spiller på italiensk stemning, og at pizzaene smaker som rett fra Italia.