Tips redaksjonen
29.09.2016

Sparer tid og penger med app

Green Landscaping i Stockholm sparer tid og penger med å effektivisere arbeidsordre og timeregistrering.

Med sine 180 ansatte i den østlige regionen er Green Landscaping i Stockholm det ledende selskapet innenfor vedlikehold, oppsett og administrasjon av utendørsmiljøer. Nå ønsker selskapet ved hjelp av en app å effektivisere de interne prosessene for å bli enda bedre på sitt fagfelt.
   – Vi ønsket et system som kunne hjelpe oss i vårt daglige arbeid, og som kunne minimere risikoen for å glemme avtalt arbeid, sier Pierre Kubalski Interim COO i Green Landscaping AB.

Effektivisering er nøkkelen
– Et slikt digitalt system gir oss også raskere og mer effektive arbeidsmetoder angående arbeidsordre og tidsregistrering, noe som gjør oss i stand til å spare både tid og penger, sier Pierre.
   Å finne et system som er tilpasset byggebransjen var viktig for Green.
   – For å ta neste steg i utviklingen har vi i Green tatt i bruk et system som kan effektivisere vår arbeidsstyrke, våre arbeidsordre og timeregistrering samt gi oss raskere og bedre kommunikasjon. Vi har også fått med personalliggaren gratis i dette systemet, sier Pierre om valget av SmartDok som system.
   Før selskapet begynte å bruke det mobil- og web-baserte systemet fra SmartDok, var metoden for registrering av timer helt annerledes.
   – Før SmartDok brukte vi penn og papir samt Google drive. Vi har opplevd produktet som veldig enkelt i bruk og lett å komme i gang med, sier Pierre.
   Pierre anbefaler gjerne SmartDok til andre fagfolk.
   – Ja, hvis du er ute etter et slikt system, er SmartDok et godt alternativ, sier han til slutt.

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1