Tips redaksjonen
04.01.2016

Hyundai lanserer luksusmerket Genesis

Hyundai har lansert Genesis som et selvstendig merkenavn rettet mot luksussegmentet.

Selskapet planlegger innen 2020 å lansere seks nye modeller som skal konkurrere med verdens øvrige premiumsmerker. Hyundai søker å definere sin egen versjon av luksus ved å skape menneskeorienterte innovasjoner, tilby raffinerte og balanserte kjøreopplevelser, elegant og sporty design og kundeserice på et svært høyt nivå.
   – Genesis skal bli et merke med komplett kundefokus og en menneskeorientert merkevarestrategi, sa Hyundaisjef Euisun Chungi Hyundai Motor under lanseringen. Genesis vil ha spesiell fokus på en suveren kundeopplevelse, og merket vil få en egen logo/emblem og navnestruktur der modellene vil ha en alfanumerisk struktur i en kombinasjon av G og f. eks. tallene 90, 80, 70 osv., som representerer segmentet til bilen.
   For å gi Genesis alle muligheter har Hyundai etablert en Prestige Design Division ledet av Luc Donkerwolke, som kommer fra Volkswagen. Navnet Genesis, som også betyr en ny start, er valgt for å signalisere nye verdier og standarder for det globale luksusmarkedet. Initielt vil salget skje i Korea, Kina, Nord-Amerika og Midt-Østen. Etterhvert vil merket også ekspandere til Europa og andre deler av Asia.

Kilde: mynewsdesk.com

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1