Tips redaksjonen
03.06.2019

Adobe i partnerskap med Software AG

Samarbeidet skal gjøre det mulig for virksomheter å samle og bruke kundedata fra ulike forretningssystemer.

Et samarbeid mellom Adobe og Software AG skal gjøre det mulig for virksomheter å samle og bruke kundedata fra ulike forretningssystemer i sentrale kundeprofiler som oppdateres i sanntid.
   Partnerskapet offentliggjøres i dag under Adobe Summit, Europas største konferanse innenfor digitale kundeopplevelser, som går av stabelen i London denne uken.
   Det tyske selskapet Software AG, blant annet spesialisert på SAP-løsninger, er som del av sin globale virksomhet også representert i Norden. Sammen med Adobe skal selskapet gjøre det mulig for virksomheter å skape bedre og mer personifiserte kundeopplevelser ved å samle og bruke kundedata fra flere ulike forretningsløsninger i én sentral kundeprofil som oppdateres i sanntid.
Adobe Experience Platform integreres med Software AG-løsningene webMethods Integration og API management services. Software AGs teknologi kan knytte sammen CRM-systemer, app'er og back end-systemer, mens Adobes Experience-plattform kan samkjøre data fra hele virksomheten og lage kundeprofiler som oppdateres i sanntid ved hjelp av Adobes AI- og maskinlæringsteknologi.
”Adobe og Software AG går sammen for å levere en løsning som gjør det mulig for virksomheter å samle og bruke store mengder kundedata for å skape personaliserte kundeopplevelser – i sanntid og i stor skala,” sier Adobes toppsjef, Shantanu Narayen.
   ”I Software AG hjelper vi tusenvis av virksomheter med å gi dataene deres verdi. Gjennom partnerskapet med Adobe kan vi øke verdien ytterligere ved å forbinde kundereisen med helt sentrale forretningsdata. Denne integrasjonen er fundamentet for økt synlighet, transparens og nærhet til kunder – alt sammen i sanntid,” sier Sanjay Brahmawar, CEO i Software AG.

Illustrasjon: iStock

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1