Meny
12.06.2004

Ny tjeneste fra NetCom

NetCom har lansert en ny tjeneste som skal gjøre det enda enklere for kundene å holde styr på mobilutgiftene. Tjenesten, NetCom Hint, er den eneste i sitt slag i Norge.
Nå kan NetComs kunder sette sin egen beløpsgrense for mobilutgiftene. Når beløpsgrensen overskrides, vil kunden få en varsling per SMS om at beløpet er nådd.

Dermed blir det slutt på ubehagelige overraskelser når fakturaen kommer. – Mobilbransjen er tidvis blitt beskyldt for å utnytte kundene. I NetCom kjenner vi oss ikke igjen i dette.

Vi ønsker tvert imot at kundene skal vite hva de betaler, og at de skal få mest igjen for pengene hos oss, sier Sondre Aarrestad, direktør for markedsledelse i NetCom.
1,1 millioner mener NetCom Hint gir bedre kontroll

Markedsundersøkelser viser at flertallet av mobilbrukere i Norge synes at det er viktig å ha kontroll over mobilutgiftene. I en fersk undersøkelse fra MMI fremgår det at hele 1,1 millioner mobilbrukere mener at en tjeneste som NetCom Hint vil hjelpe dem å holde styr på mobilutgiftene. – Da ønsker vi rett og slett å gi dem det de ber om, sier Aarrestad. 

Gjør det enklere
Fra før har NetCom innført lik pris både i Norge og Norden. Det betyr blant annet at kunden  slipper å sjekke klokka før han slår et nummer. Det koster nemlig det samme uansett hvem og når man ringer.

I tillegg tilbyr vi nå kundene selv å bestemme en varslingsgrense for hvor mye de vil ringe i løpet av en fakturaperiode. Vi tror at våre kunder setter pris på å ha oversikt og forutsigbarhet i forhold til sin mobilbruk, avslutter Sondre Aarrestad.

« Tilbake

 CMS by Makeweb.no