Tips redaksjonen
30.04.2013

157-åring tar ansiktsløftning med ny kaffekolleksjon

Etter mer enn 150 år på det norske kaffemarkedet lanserer nå Kjeldsberg Kaffe en helt ny produktkolleksjon for å møte kresne norske ganer. Den nye kafferserien tilpasses etterspørselen etter hele bønner, økologisk og fairtradesertifisert kaffe.
– Norge er på verdenstoppen i kaffekonsum. Etter finnene drikker nordmenn mest kaffe i hele verden. Forbrukerne er blitt mer kresne, og interessen for kvalitetskaffe er økende. Vi har derfor foretatt en ansiktsløftning av vårt sortiment med fokus på økt kvalitet. Sier direktør i Kjeldsberg Kaffebrenneri, Odd Strand. 

Friele har lenge regjert alene innenfor kategorien ”Frokostkaffe”. Nå blir det konkurranse. En ny serie frokostkaffe er nemlig en av de store satsningene til Kjeldsberg Kaffe. Med REMA 1000 som ny eier er offensiven på topp. Målet er selvfølgelig ikke mindre enn å bli best innenfor kaffe, både på kvalitet og pris. 

– Vi ønsker å ta opp kampen med Friele. Begrepet ”Frokostkaffe” har de vært alene om lenge nok. Vi lover at Kjeldsberg Frokostkaffe skal gi deg den beste starten på dagen. Kaffen består av kvalitetsbønner fra flere land, den er kraftig, rund og god på smak. Den er mørkere brent og gir en ordentlig kickstart på dagen, avslutter Odd Strand.

Kilde: mynewsdesk.com

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1