Tips redaksjonen
15.06.2011

Thomas Wering utnevnt til nordisk markedssjef for LG Home Entertainment

LG Electronics rekrutterer Thomas Wering internt til nordisk markedssjef for forretningsområdet Home Entertainment, som innbefatter LGs produkter innenfor TV og audio/video.
Thomas har arbeidet i LG i fire år og kommer sist fra en stilling som markedsspesialist innenfor Home Entertainment.

Han har tidligere også arbeidet med markedsføring innenfor forretningsområdet LG Home Appliances.
 
  – LGs TV- og hjemmekinoprodukter blir bare bedre for hver produktlansering, og vi kommer til å fortsette å overraske forbrukerne med smarte innovasjoner og teknologi som forbedrer hverdagen.

Jeg ser det som en spennende utfordring å ha stillingen som nordisk markedssjef for LGs største forretningsområde Home Entertainment, sier Thomas Wering.
  
– Akkurat nå er LG i en viktig lanseringsfase der produktenes innovative tjenester og funksjoner er i fokus, snarere enn de tekniske spesifikasjonene, fortsetter Wering.

Konseptet Smart TV samt den nye 3D-teknologien Cinema 3D kommer til å bli sentrale budskap for oss.

Vi kommer til å synes bredt i hele Norden både i tradisjonelle medier og i nye typer av digitale markedsføringskanaler.

Også kommunikasjonen i butikkene blir avgjørende for hvilke varemerker som kommer til å lykkes, sier Wering.
  
Wering overtar stillingen som markedssjef for Home Entertainment fra Marcus Jonsson, som blir overordnet Trade Marketing Manager for alle LG Electronics' forretningsområder i Norden.

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1