Tips redaksjonen
19.05.2011

SuperOffice CRM vant “Best i Test” i PC World

SuperOffice, Europas ledende CRM leverandør, har vunnet PC World`s “Best i Test” for både online- og serverversjonen.

PC World har gjennomført sin største CRM-test noensinne med 12 CRM-programmer fra selskapene Mamut, Microsoft CRM, Proweb, SuperOffice og XS Office.

Av de 12 som ble testet, vant SuperOffice 7 i begge kategoriene, det vil si online (Software as a Service) og fast server installasjon.
  
PC World skriver: ”Grunnleggende CRM inneholder et kontaktregister med historikk og kalender.

Alle systemene har dette. Det som skiller systemene fra hverandre, er hva de kan gjøre i tillegg, og hvordan de kan automatisere arbeidet.”
  
PC World sier i omtalen av SuperOffice CRM Online: ”SuperOffice er for mange synonymt med CRM, og det vises i programmet.

Deres brukergrensesnitt ligger foran de andre. Online-løsningen til SuperOffice tilbyr naturlig nok bare webklienten og ikke Windows-klienten.

Disse er nå så nær i funksjonalitet at det nesten ikke er mulig så se forskjell.”
  
Om serverversjonen sier PC World: ”Integrasjonen med Microsoft Office 2007 og 2010 er på mange måter mer avansert enn Microsofts egen.”

Mye jobbing
”Vi er veldig stolte over å få denne utmerkelsen, sier Guttorm Nielsen, utviklingssjef i SuperOffice.”

”Vi har jobbet i 5 år med å gjøre den 7. generasjonen av SuperOffice CRM enda bedre. Å vinne denne utmerkelsen på både online- og serverversjonen bekrefter at vårt harde arbeid har båret frukter.
  
”Tusenvis av timer har blitt brukt på analyse, design, programmering og testing for å lage en CRM-software som vil hjelpe virksomheter til å bli enda mer konkurransedyktige og effektive innenfor de tre kjerneområdene salg, markedsføring og kundeservice.

I tillegg har SuperOffice softwaren fått et helt nytt utseende og en rekke brukervennlige forbedringer.

Vi har laget ny grafikk, nye farger og forbedret strukturen, i tillegg til at systemet er raskere og enklere å bruke,” sier Nielsen.

Økende interesse
”Vi opplever en økende interesse for CRM. I mange nye kundeprosjekter møter vi konkurranse fra både internasjonale og lokale selskaper, som de selskapene som deltok i PC World-testen.

Vi klarer å oppnå en høy markedsandel på grunn av CRM-kunnskapen og erfaringen som våre ansatte og partnere har, og i tillegg har selvfølgelig produktet en avgjørende rolle.

For andre gang bekrefter PC World at våre produkter er best, noe som er en viktig motivasjon for oss,” sier Hans Christian Grønsleth, administrerende direktør i SuperOffice Norge.

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1