Tips redaksjonen
05.08.2010

Dolly Dimple’s lanserer ny meny i samarbeid med Gastronomisk Institutt

På Dolly Dimple’s har man siden tidlig høst arbeidet med en ny meny som ble lansert 1. juni.
Kjeden har i samarbeid med et dedikert team på Gastronomisk Institutt jobbet fram nye smaker på både, pizzaer, salater og sandwicher.

Dolly Dimple’s gründer, Andreas Hatjoullis, er veldig begeistret for resultatet.

– Samarbeidet med Gastronomisk Institutt er ikke nytt, men noe vi gjør med jevne mellomrom.

Det er veldig spennende, og vi får jo tilgang til den ypperste fagkompetansen, mener Hatjoullis og understreker at det viktigste er at likevel at pizzautvalget hos Dolly er folkelig og ikke gastronomisk.


Morsomt oppdrag

Prosjektleder for oppdraget ved Gastronomisk Institutt, Anders Hellegaard, deler Hatjoullis’ iver og meninger omkring samarbeidet.

– Dette er et morsomt og spennende oppdrag. Dolly Dimple’s er en stor og populær aktør som tar mål av seg å være best og tenker hele tiden kvalitet.

Vi har med andre ord hatt et fantastisk utgangspunkt for dette oppdraget, legger han til.


Mat som engasjerer

Pizzakjeden som startet opp i Sandnes i 1986, har tradisjon for å lage nye menyer hvert år. Noen pizzavarianter går ut og erstattes av nyheter.
  
– De nye pizzaene pleier å bli veldig godt mottatt, men ved menyskiftene våre får vi bekreftet at pizza er noe som engasjerer, ler Hatjoullis.

–Ukentlig får vi henvendelser fra gjester som etterlyser pizzaer som gikk ut av menyen for flere år siden.

Det har faktisk hendt at vi har tatt gamle travere tilbake igjen, det er viktig å lytte til hva kundene våre vil ha, bekrefter mannen som har styremedlem/pizzaelsker på visittkortet sitt.

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1