Tips redaksjonen
24.02.2010

God oppslutning om VVS-dagene

– Det er viktig å opprettholde markedsføringen selv i vanskelige tider, sier markedsansvarlig Geir Kåre Kroken i Isoterm AS.
I oktober er det igjen klart for fagmessen VVS-dagene. Og selv om tidene har forandret seg, er oppslutningen rundt messen fortsatt meget god.
  
– Responsen så langt har vært veldig positiv, og vi har allerede en lang rekke utstillere inne, sier prosjektleder for VVS-dagene, Aslaug Jacobsen.
  
En av dem som har sikret seg plass, er Isoterm AS.
  
– For 2010 er det et helt klart mål å komme med flere nye produkter, så dette er et veldig spennende år for Isoterm.

I så måte er VVS-dagene en viktig begivenhet for Isoterm, sier markedsansvarlig Geir Kåre Kroken i Isoterm AS.
  
Isoterm er en av Nordens ledende leverandører av tekniske rørsystemer, og Kroken lover flere spennende nyheter til årets messe.


Egen serie

– I nedgangstider må vi øke vår tilstedeværelse. Hvis alle sparer, kommer vi ikke videre.

Vi har aldri vært så aktive på markedsføring som i 2009, noe som ga oss økt omsetning, forteller Bjørn Ivar Haugen, markedssjef verktøy og arbeidsklær i Ahlsell Norge AS.
  
Under VVS-dagene vil Ahlsell presentere sin nye, egenproduserte serie med arbeidstøy og verneutstyr.
  
– Vi setter i gang et stort apparat som skal jobbe med VVS-dagene og på standen vår, som er like stor som sist, så skal vi vise de besøkende et snitt av hva vi kan tilby.
  
VVS-dagene 2010 arrangeres 20.–22.oktober i Norges Varemesse i Lillestrøm, parallelt med fagmessene Kommunalteknikk og FDV-dagene.

[Tilbake]

 Makeweb 4.1