Tips redaksjonen
03.06.2009

Infokioskene på Gardermoen er en stor suksess

I forbindelse med at Oslo Lufthavn Gardermoen (OSL) har sterk fokus på servicegraden overfor de reisende ble det før påske plassert ut selvbetjente, interaktive infokiosker på ulike steder på flyplassen med fokus på nytteinformasjon for de reisende. Løsningen er en stor brukersuksess.

Reisende på Oslo Lufthavn Gardermoen (OSL) har den siste måneden fått en ny opplevelse gjennom 16 nye utplasserte infokiosker med spesialdesign levert av TS Procon AS.
– I forbindelse med utviklingen av innholdsløsningen har det vært viktig å ønske spesielt utenlandske besøkende velkommen til Norge da OSL for mange er det første møtepunktet med landet vårt, uttaler adm. dir. Tor-Arne L. Jensen i TS Procon AS.
Selskapet har i sin innholdsløsning fokusert på at de reisende via selskapets infokiosker bl.a. enkelt kan finne løpende oppdatert informasjon om Norge og om ulike kulturaktiviteter, turistdestinasjoner og reisemål.
Innenlandske reisende kan også enkelt kan finne frem til sitt reisemål og få opplysninger om hva som skjer av kulturelle aktiviteter på en rekke steder.
I tillegg kan de reisende surfe på internett, lese/sende mailer, lese sine nettaviser fra hele verden, chatte, m.m.


1 mill. sideoppslag

Prosjektansvarlig hos leverandøren TS Procon AS for løsningen på Gardermoen, markedssjef Idar Warholm, kan fortelle om nærmere 1 million sideoppslag på infokioskene i april, noe som jo må betegnes som en stor brukersuksess.
– Vi vil løpende vurdere innholdet på OSL-løsningen slik at vi hele tiden kan tilby de reisende en optimal brukerløsning, avslutter Warholm.
TS Procon AS er landets ledende konseptleverandør innen leveranser av selvbetjente, interaktive infokiosker og -løsninger, med sterk fokus på ulik type kundetilpasset innholdsproduksjon og komplette driftsløsninger. Selskapet er eiet 51 % av norske banker

[Tilbake]

 Makeweb CMS 4.1